Subject: 22243 km 6,14 Kullerkupu teeprojekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 09:19:10 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Mirko Nõmmsalu <[email-masked]>
Sent: Monday, June 17, 2024 9:14 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Subject: RE: 22243 km 6,14 Kullerkupu teeprojekt

Tere

Projekteerija on muudatused sisse viinud:

1) Korrigeerisin Layouti.

2) Parandatud

3) Õige on kruuskate, asendiplaan parandatud

4) Nagu seletuskirjas oli selgitatud, polnud madala riigitee kraavi tõttu
võimalik kõiki Transpordiameti nõudeid täita, mistõttu lahendus selliseks
kujunes. Põhiprojektis on keelatud konkreetse tootja tooteid kasutada või
neile viidata. Soovituslik miinimum truubi peal on tõesti 0,5m kuid
Pipelife tootekataloogis on lubatud ka 0,4m, truup ei tohi lihtsalt kruusa
kihti ulatuda peab olema liiva sees. See nõue oli täidetud. Otsustasin
sellegipoolest lahenduse ümber teha, viia truubi eemale ning tõsta
mahasõidu 10cm kõrgemale, et kõik nõuded kenasti täidetud oleksid. Variant
oleks ka d300 truupi kasutada, kuid ei tea kuidas Transpordiamet sellesse
suhtub.

Parimate soovidega / With best regards,

MIRKO NÕMMSALU

Projektijuht | Project manager

+372 5562 4329

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sunly AS

 <https://sunly.ee/> www.sunly.ee

From: Mirko Nõmmsalu
Sent: reede, 14. juuni 2024 16:09
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 22243 km 6,14 Kullerkupu teeprojekt

Tere

Tänud kiire tagasiside eest!

Saadan antud märkused projekteerijale ja loodetavasti saame need
tähelepanekud kiirelt parandatud.

Parimate soovidega / With best regards,

MIRKO NÕMMSALU

Projektijuht | Project manager

+372 5562 4329

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sunly AS

 <https://sunly.ee/> www.sunly.ee

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 14. juuni 2024 14:42
To: Mirko Nõmmsalu <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 22243 km 6,14 Kullerkupu teeprojekt

You don't often get email from [email-masked]
<mailto:[email-masked]> . Learn why this is important
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

Caution: External email. Verify sender's identity before opening links and
attachments. If in doubt, contact IT.

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Palun korrigeerige plaanijoonise layout`i, et oleks näha kraavi
põhja projekteeritud kõrgusarv (praegu jääb joonisest välja).
2.	Geodeetiline alusplaan peaks asendiplaanil nähtav olema, palun
roheline värv taustale viia (et riigitee äärne kraav näha oleks).
3.	Juurdepääsutee kate vajab täpsustamist - seletuskirjas/lõikel on
kruuskate, plaanijoonisel freespurukate.
4.	Täpsustamist vajab, kas truubi paigaldussügavus on sobiv. Üldjuhul
nõutakse truubi peal täitepinnase ja katendi min paksuseks vähemalt 0,5 m
(projektis ca 0,4m), mistõttu oleks vaja  paigaldada truup sügavamale.

Palun teemat seletuskirjas põhjalikumalt käsitleda. Seletuskirjas peaks
olema kinnitus, et truup on paigaldatud sobivale sügavusele (truubi peal
on katend nõuetekohaselt tihendatav ja tee on edaspidi ekspluateeritav).
Muuhulgas peaks välja tooma, millised on tootja nõuded truubitoru
paigaldussügavusele liikluse all.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Mirko Nõmmsalu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 12, 2024 1:59 PM
To: Tuuli Tsahkna < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Kullerkupu päikesepark ja ristumine riigiteega

Tere,

Nagu lubatud, siis saime nädalaga topograafia ja projekti valmis. Saadan
Kullerkupu mahasõidu projekti kooskõlastamiseks.

Parimate soovidega / With best regards,

MIRKO NÕMMSALU

Projektijuht | Project manager

+372 5562 4329

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sunly AS

 <https://sunly.ee/> www.sunly.ee

From: Tuuli Tsahkna < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 5. juuni 2024 13:29
To: Mirko Nõmmsalu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Kullerkupu päikesepark ja ristumine riigiteega

Caution: External email. Verify sender's identity before opening links and
attachments. If in doubt, contact IT.

Tere,

Edastan meie Kullerkupu kinnistu projekteerimistingimuste eelnõu
kooskõlastuse kirja (12.02.2024 nr 7.1-2/24/1400-2).

Lugupidamisega

Tuuli Tsahkna

peaspetsialist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

Tel: +372 5807 3001

 <http://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

Valge 4 / 11413 Tallinn

From: Mirko Nõmmsalu < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 5, 2024 11:15 AM
To: Tuuli Tsahkna < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Kullerkupu päikesepark ja ristumine riigiteega

Tere

Tänud meeldiva kõne eest!

Soovin algset dokumenti, kus on välja toodud nõuded ristumisest
riigiteega.

Parimate soovidega / With best regards,

MIRKO NÕMMSALU

Projektijuht | Project manager

+372 5562 4329

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sunly AS

 <https://sunly.ee/> www.sunly.ee